Akademia Młodych Twórców
 

Akademia Młodych Twórców

You are not logged in. (Login)
 
 
 

Available Courses

  • Uczestnicy zajęć ukształtują umiejętności administrowania sieciami komputerowymi, serwerami i usługami internetowymi oraz zarządzania ruchem w sieci. Zajęcia obejmują między innymi następującą tematykę: budowa serwera i sieci lokalnej LAN oraz WLAN i ich integracja z Internetem, zarządzanie usługami sieciowymi (serwery WWW, FTP, poczty i nazw domenowych), zarządzanie otoczeniem sieciowym, metody zabezpieczeń sieci przed wirusami i spamem (za pomocą firewalli i skanerów antywirusowych), obsługa powłoki tekstowej systemów linuksowych.

    Uczennice i uczniowie będą także w praktyce wykonywali projekty sieci LAN, przeliczali adresy sieci IP na podsieci oraz poznają obsługę zarządzalnych urządzeń sieciowych.


  • Uczestnicy zajęć ukształtują umiejętności administrowania sieciami komputerowymi, serwerami i usługami internetowymi oraz zarządzania ruchem w sieci. Zajęcia obejmują między innymi następującą tematykę: budowa serwera i sieci lokalnej LAN oraz WLAN i ich integracja z Internetem, zarządzanie usługami sieciowymi (serwery WWW, FTP, poczty i nazw domenowych), zarządzanie otoczeniem sieciowym, metody zabezpieczeń sieci przed wirusami i spamem (za pomocą firewalli i skanerów antywirusowych), obsługa powłoki tekstowej systemów linuksowych.

    Uczennice i uczniowie będą także w praktyce wykonywali projekty sieci LAN, przeliczali adresy sieci IP na podsieci oraz poznają obsługę zarządzalnych urządzeń sieciowych.


  • Zajęcia poszerzą wiedzę dotyczącą języków obiektowych wysokiego poziomu oraz rozwiną umiejętności programowania w języku Visual C#, wspierającym nowoczesne techniki programowania i umożliwiającym tworzenie aplikacji na różne platformy.

    Rozpoczynając od omówienia interfejsu i zasad działania środowiska programistycznego, uczennice i uczniowie będą stopniowo przechodzić do pisania coraz trudniejszych aplikacji, jednocześnie zgłębiając składnię języka programowania C# i ucząc się abstrakcyjnego myślenia.

    Podczas zajęć poznają budowę i zasady tworzenia aplikacji desktopowych, internetowych oraz aplikacji bogatych w animacje i multimedia, a także napiszą własne aplikacje: notatnik, minigrę lokalną i sieciową czy edytor grafiki.

  • Zajęcia poszerzą wiedzę dotyczącą języków obiektowych wysokiego poziomu oraz rozwiną umiejętności programowania w języku Visual C#, wspierającym nowoczesne techniki programowania i umożliwiającym tworzenie aplikacji na różne platformy.

    Rozpoczynając od omówienia interfejsu i zasad działania środowiska programistycznego, uczennice i uczniowie będą stopniowo przechodzić do pisania coraz trudniejszych aplikacji, jednocześnie zgłębiając składnię języka programowania C# i ucząc się abstrakcyjnego myślenia.

    Podczas zajęć poznają budowę i zasady tworzenia aplikacji desktopowych, internetowych oraz aplikacji bogatych w animacje i multimedia, a także napiszą własne aplikacje: notatnik, minigrę lokalną i sieciową czy edytor grafiki.

  • Zajęcia pozwolą ukształtować umiejętności w zakresie projektowania i edycji grafiki rastrowej oraz tworzenia filmów i przekazów dźwiękowych. Uczennice i uczniowie będą wykonywać autorskie projekty zawierające profesjonalnie przygotowaną grafikę, animacje, filmy i dźwięki oraz współpracować z grupą tworzącą strony WWW, projektując szablony stron internetowych, bannery reklamowe, galerie zdjęć i inne elementy graficzne i multimedialne.

    Tematyka zajęć obejmuje zagadnienia takie jak: kompozycja obrazu podczas wykonywania zdjęć i nagrywania filmów, prawne aspekty wykorzystania fotografii i filmów, obróbka grafiki w programie Photoshop, cyfrowe przetwarzanie dźwięków, tworzenie filmów w programach Pinnacle Studio oraz animacji w programach Flash i Photoshop.

  • Zajęcia pozwolą ukształtować umiejętności w zakresie projektowania i edycji grafiki rastrowej oraz tworzenia filmów i przekazów dźwiękowych. Uczennice i uczniowie będą wykonywać autorskie projekty zawierające profesjonalnie przygotowaną grafikę, animacje, filmy i dźwięki oraz współpracować z grupą tworzącą strony WWW, projektując szablony stron internetowych, bannery reklamowe, galerie zdjęć i inne elementy graficzne i multimedialne.

    Tematyka zajęć obejmuje zagadnienia takie jak: kompozycja obrazu podczas wykonywania zdjęć i nagrywania filmów, prawne aspekty wykorzystania fotografii i filmów, obróbka grafiki w programie Photoshop, cyfrowe przetwarzanie dźwięków, tworzenie filmów w programach Pinnacle Studio oraz animacji w programach Flash i Photoshop.

  • Uczennice i uczniowie poznają praktyczne metody tworzenia nowoczesnych stron WWW, realizowanych w idei Web 2.0, z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i technologii. Po ukończeniu zajęć będą potrafili samodzielnie projektować i budować dynamiczne strony internetowe, łącząc najnowsze technologie sieciowe takie jak: HTML 4.01 i HTML 5 z językiem programowania JavaScript. W swojej pracy będą wykorzystywać język programowania PHP, bazy danych SQL oraz framework jQuery – umożliwiający tworzenie animacji oraz rozbudowanych interakcji z użytkownikiem.

    Podczas zajęć uczennice i uczniowie przygotują autorskie projekty, między innymi zaprojektują i zbudują własną stronę WWW, miniblog oraz grę internetową.

  • Uczennice i uczniowie poznają praktyczne metody tworzenia nowoczesnych stron WWW, realizowanych w idei Web 2.0, z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i technologii. Po ukończeniu zajęć będą potrafili samodzielnie projektować i budować dynamiczne strony internetowe, łącząc najnowsze technologie sieciowe takie jak: HTML 4.01 i HTML 5 z językiem programowania JavaScript. W swojej pracy będą wykorzystywać język programowania PHP, bazy danych SQL oraz framework jQuery – umożliwiający tworzenie animacji oraz rozbudowanych interakcji z użytkownikiem.

    Podczas zajęć uczennice i uczniowie przygotują autorskie projekty, między innymi zaprojektują i zbudują własną stronę WWW, miniblog oraz grę internetową.

  • Konstruowanie, programowanie i testowanie działania robotów mobilnych (z wykorzystaniem zestawów Lego Mindstorms NXT) oraz programowanie robotów przemysłowych firmy Mitsubishi, w prosty i intuicyjny sposób wprowadzi uczennice i uczniów w świat robotyki i sztucznej inteligencji.

    Program zajęć został podzielony na moduły dotyczące zarówno robotów mobilnych jak i przemysłowych. Uczennice i uczniowie będą realizować autorskie projekty mające na celu zbudowanie własnego mobota (ang. MOBOT – MObile roBOT) oraz zgłębiać tajniki programowania w językach: NXC i LeJOS (pozwalających ożywić skonstruowane roboty).


  • Konstruowanie, programowanie i testowanie działania robotów mobilnych (z wykorzystaniem zestawów Lego Mindstorms NXT) oraz programowanie robotów przemysłowych firmy Mitsubishi, w prosty i intuicyjny sposób wprowadzi uczennice i uczniów w świat robotyki i sztucznej inteligencji.

    Program zajęć został podzielony na moduły dotyczące zarówno robotów mobilnych jak i przemysłowych. Uczennice i uczniowie będą realizować autorskie projekty mające na celu zbudowanie własnego mobota (ang. MOBOT – MObile roBOT) oraz zgłębiać tajniki programowania w językach: NXC i LeJOS (pozwalających ożywić skonstruowane roboty).

  • Konstruowanie, programowanie i testowanie działania robotów mobilnych (z wykorzystaniem zestawów Lego Mindstorms NXT) oraz programowanie robotów przemysłowych firmy Mitsubishi, w prosty i intuicyjny sposób wprowadzi uczennice i uczniów w świat robotyki i sztucznej inteligencji.

    Program zajęć został podzielony na moduły dotyczące zarówno robotów mobilnych jak i przemysłowych. Uczennice i uczniowie będą realizować autorskie projekty mające na celu zbudowanie własnego mobota (ang. MOBOT – MObile roBOT) oraz zgłębiać tajniki programowania w językach: NXC i LeJOS (pozwalających ożywić skonstruowane roboty).



 
 
 
LINKI
Strona główna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: www.efs.gov.pl.
Strona Projektu AMT: www.akademia2.wckp.lodz.pl
 
Skip Calendar
 

Calendar

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 Today Saturday, 17 May 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31